Op een van mijn wandelingen door mijn geliefde buurt oud west, werd mijn oog getroffen door een prachtige gedecoreerde etalage in een schitterend oud pand in de Clercqstraat. Op de gevel stond RBoetiek Jacqueline.” Na een inspirerend gesprek met de eigenares Jacqueline, trok ik de stoute schoenen aan en vroeg of ze soms nog iemand nodig had. Nog dezelfde dag kreeg ik de gelegenheid om een klant te helpen.
De klant zocht een mooie stijlvolle outfit voor een sollicitatie en vroeg om advies en ging een uurtje later gelukkig en tevreden naar huis.
Ik ben na die bewuste dag nooit meer weggegaan en vind het heerlijk om mij in te leven in de wensen van de klant om samen tot een juiste keuze te komen. De sfeer op de werkvloer is fijn.
Jacqueline en ik delen dezelfde visie en vullen elkaar heel goed aan en dat laat zich vertalen in de vreugde en energie die ik uit mijn werk haal.
Voorafgaand aan mijn baan bij Jacqueline, heb ik jaar lang in de band Pinkpettycoat gezongen en alles daaromheen geregeld, de boekingen de styling van de band op het podium.
Elk optreden met mijn band was uniek, zoals ook iedere klant uniek is.
Dat maakt ook het werken in de mode iedere dag weer tot een uitdaging.